Haha!

Med detta inlägget har jag skrivit två dagar på raken. Tada! Det trodde ni inte, va? ;)

Idag blev det till att gå upp tidigt (4.30) eftersom jag hade morgonpasset på jobbet. Olidligt tidigt, men i gengäld gick dagen ganska snabbt och jag kom hem så tidigt som vid 16-tiden. Sedan dess har jag inte gjort något. Skulle egentligen ha handlat, har varken pålägg eller någon typ av middag hemma, men jag orkade verkligen inte. Jag bestämde mig i stället för att laga till en lätt omgång med kvällsmat åt mig och Jocke och sedan sitta och titta på animé. Och det är precis vad jag har gjort!

Animén som gäller, eller rättare sagt gällde i och med jag har tittat klart på den, är Virus Versus Venus. En lättsedd TV-serie utan större krussiduller men med ett litet abrupt (fast bra) slut.

http://4.bp.blogspot.com/_Pxa0V8muSLc/SoA1n87KVtI/AAAAAAAAAio/Xt-C49CZWuY/s320/Venus+Versus+Virus+ED+Single+-+Shijun+no+Zankoku.jpg

Bilden länkar till info om serien

 

I morgon ska jag försöka hinna skriva om mina syprojekt som jag lovade för länge sedan att berätta om. Jag är ledig hela dagen, så kommer jag bara upp i tid ska det nog inte vara några större problem. Allis kommer däremot mot eftermiddagen till och då kommer jag troligtvis inte ha tid till att skriva.

 

Nattikramar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0