Godis och coca

Fredag kväll betyder godiskväll. Det har visserligen nästan varje kväll sedan jag fyllde år varit eftersom jag fick så mycket godis i present. Men idag är det alltså även coca som gäller vilket är underbart smaskigt :)

Har, liksom igår, jobbat och ska så göra även i morgon. På söndag är jag ledig och jag hoppas innerligt att på att få titta på en lägenhet som vi eventuellt ska byta till oss. *Håller tummarna* Hoppas även på att min kreativa sida ska infinna sig så att jag kan få sytt lite saker.

Det blir inte mycket mer skrivit idag heller... Är överdrivet trött även idag men måste sitta uppe en timme eftersom jag tvättar.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0