Innan jobb

Vaknade tidigare än nödvändigt idag. Taskigt men inte helt tokigt eftersom jag då verkligen får slappna av och göra annat innan det är dags att fixa och dona inför jobbet. Idag har jag t.ex tagit en längre duschstund vilket var väldigt härligt. Sen åt jag frukost i form av korvmackor och té i lugn och ro medan jag tittade på Warehouse 13.

Warehouse 13 är en amerikansk tv-serie som handlar om en grupp agenter, vilka letar efter och sedan förvarar föremål som skapar oreda i världen. Vad sägs till exempel om ett pokerchip som visar framtiden? Eller ett japanskt svärd som gör dig osynlig? Alla föremål i serien finns med i vår riktiga världs sagor och legender och det är nog därför jag tycker om den. Den är absolut inte fantastisk eller den bästa jag sett, men den är smått intressant och en lagom serie att koppla av till.

Nej, nu ska jag börja göra mig klar så smått inför jobbet. Börjar 14.00 idag och slutar 22.30, vilket är ett helt OK pass att jobba med jämna mellanrum. Ha det finfint sålänge och njut av lördagen :)

http://arynstary.files.wordpress.com/2009/09/warehouse_13-15.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0