Otroligt trött...

Har jobbat idag och är nu otroligt trött. Jag ska definitivt gå och lägga mig så fort jag har skrivit klart det här inlägget.

Det finns faktiskt inte speciellt mycket att berätta om den här gången... Jag har, som sagt, jobbat idag. Det jag gör på jobbet är att assistera kunder som frågar om hjälp och att ta betalt av de som ska köra/har kört över bron. Helt okej arbete faktiskt, det är underbart att få jobba utomhus när det är så fint väder som det har varit nu ett tag. Dock får jag ont i fötterna eftersom skorna inte är de mest optimala att jobba i, i alla fall inte för min del. Idag har det inte hänt speciellt roliga saker på jobbet, och då menar jag av den mer ovanliga typen av händelser såsom att tullarna brottas med knarklangare osv.

Förresten, jag sa ju att jag skulle berätta vilken film jag tittade på igår och det blev som planerat "Det levande slottet". Den innehåller mycket magi, lite mystik och en stor näve komedi och jag tycker att det är en underbart mysig och småromantisk film.

Det blir förhoppningsvis mer skrivet i morgon, sålänge jag inte är lika trött som idag när jobbet är slut.

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0