Välkommen!

Hej och hjärtligt välkommen till min nya blogg!

Här kommer du få reda på vad som händer i min vardag, vara med när min kreativa sida faller på och få ett och annat tips på vägen vad gäller underbara affärer, filmer du måste se eller böcker du borde läsa. Jag tycker att det är lika bra att köra på direkt med lite om dagens händelser:


Eftersom jag är ledig från jobbet så ska ni veta att det inte är mycket som har blivit gjort. Mina lediga dagar brukar vara på det sättet... Men idag har jag gjort något som jag aldrig har gjort innan! Jag har för första gången i mitt 22-åriga liv fått byggt naglar. Idag var jag nämligen nagelmodell och dagens uppgift för eleverna som byggde var att använda vita tippar för att göra fransk maikyr. Det blev ganska bra, men det är otroligt ovant att ha det. Här kommer en bild på hur det ser ut:

 

(klicka på bilden för att göra den större)

 

Vad tycks? Som sagt; Jag tycker själv att det blev helt OK och jag kan inte sluta titta på det :) Men just nu känns det som att jag har lösnaglar som man själv sätter på och att de ska trilla av vilken sekund som helt, vilket de såklart inte gör utan jag ska helt enkelt bara vänja mig vid det.

 

Nu tror jag att jag ska laga lite mat till mig och pojkvännen, börjar bli riktigt hungrig nu och då har jag redan ätit två omgångar mackor idag. Men men, det är hela 3 timmar sedan jag åt sist så det börjar bli dags igen.

 

Ha det kanon så länge!


Kommentarer
Postat av: mams

Fin blogg och fina naglar!!

2010-07-22 @ 10:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0